waar moeten we zitten op koh lanta

  • edwin en richard

    Hallo,

    Hoop dat iemand me kan helpen welke kant dat we moeten zitten op koh lanta

    hoop dat iemand dit weet.

    We willen absoluut geen massa toerisme zoals in chaweng beach og Lamai op Koh samui.

    Daar hebben we gekozen voor Boh put als je drukte wilt kan je het je opzoeken.

    Wie o wie weet er raad op dit naar het schijnt mooie eiland.

    Groetjes edwin en Richard

  • gianni

    Hoi, wij zijn net een week terug van onze reis door Loas en Thailand en hebben daarbij ook 5 dagen doorgebracht op Koh Lanta.

    We zaten in het 3 sterren resort Lanta Villa Resort. Dit was gewoon geweldig direct aan het mooiste strand van Koh Lanta en lekker veel mogelijkheden om in de buurt te shoppen en om 's avonds lekker langs het strand te flaneren en ergens een gezellige cocktail te drinken. Geen disco en schreeuwerige tenten maar rust en romantiek echt een verademing om een intensieve reis af te sluiten. Eten overal langs het strand mogelijk maar ook op je eigen resort en heus echt goed.

    Ruim opgezet en met centraal een leuk zwembad met een afgescheiden kinderbadje. Wel veel scandinaviërs maar daar heb je geen last van ofzo.

    Brommer verhuur mogelijk en ook leuk om te doen.

    Wij reisden met een kleine van 20 mnd. en hebben van luxe hotels tot echte backpackers guesthouses met fan en gedeelde badkamers geslapen en dan zeg ik dat dit qua prijs en kwaliteit echt een topper is. Ligt trouwens aan de Klong Dao Beach 10 minuten van het haventje.

    Als je soms foto's wilt dan wil ik ze wel doormailen.

    Groetjes en heel veel plezier.

    Ohja vergeet Phi Phi want dat is vele malen erger nog dan Koh Samui.

  • Kris33

    Heb een tijd doorgebracht op Lanta LD Beach, ook bekend als Sandy beach. Bamboo hutjes voor TBH 350, aan het strand van Long beach. Geweldig! (http://www.sandybeachlanta.com/)

    Kan ik je zeker aanraden.