krabi-koh lanta

  • alex

    In maart wil ik naar koh lanta ik kom s'middags om 15:30 op krabi airport aan.

    Ik heb gelezen dat de reguliere ferry naar lanta niet meer gaat op dit tijdstip.

    Is het mogelijk om op dit tijdstip op een alternatieve manier zonder dat je de hoofdprijs betaald naar koh lanta te komen?

    b.v.d

    alex

  • witte2006

    De laatste keer dat ik daar was, heb ik een overnachting moeten boeken en ben ik de volgende morgen naar koh lanta gegaan.( alweer 2 jaar geleden)

    grtz,

    Andy

    http://www.kohsamed.hyves.nl/

  • joyceed

    Je neemt de airport bus naar Krabi Town en vandaar een mini bus naar Ko Lanta,die gaan tot 6 uur,so no prblem

  • alexrocketman

    bedankt voor jullie reacties .

    dan nu nog een belangrijk onderdeel waar ik nog niet helemaal uit ben nl het kiezen van de lokatie voor het verblijf op koh lanta.

    klong dao of long beach?

    Wat ik zoek is uiteraard een mooi strand (inkoppertje).

    lekker kunnen zwemmen (snorkelen) .

    Wat ik ook belangrijk vind is dat je savonds ergens wat kan gaan drinken op een terrasje etc etc.

    alle tips mbt to do's en don'ts zijn welkom

    gr alex

  • joyceed

    Ik vind zelf Long Beach een stuk leuker dan Klong Dao.

    barretjes en restaurantjes genoeg voor het hoognodige vertier,maar geen constante party's.

    Snorkelen is vanaf Lanta niet zo bijzonder,beter daar een trip voor te maken naar bv Ko Rok.

    Ook is het leuk om een brommer te huren en het eiland te verkennen,alle strandjes zijn zo verschillend van elkaar en je hebt een aantal spectaculaire viewpoints

  • Wernert

    wat late info Krabi naar Ko lante kan ook gewoon met de auto/minus, er is nl ook van eiland naar eiland te gaan, 2 x kort stukje met de pont