koh samet - koh chang

  • Leon

    Hoi,

    weet iemand hoe ik van ko samet naar ko chang kan komen ? En zo ja wa zijn de vertrektijden van de boten in koh chang?

    Groet

  • Gerrie "Koh Chang"

    Hoi Leon,

    Er zijn meerdere Koh Chang's in Thailand. Ik zit alweer sinds oktober vorig jaar op het grootste Koh Chang van Thailand, vlakbij de grens met Cambodja. Vorig jaar April was ik er voor het eerst en nu heb ik er een huis met beneden een bar. Ik had toen eerst Songkran gevierd op Koh Samet. Daarna gewoon met de boot terug naar het vasteland en daar bij de pier hebben we een taxi genomen naar de pier waar de boot ligt die naar Koh Chang gaat. Er zijn er trouwens 2, Ao Thammachat en Centerpoinr ferry. De laatste boten gaan om 7 uur van en naar het eiland.

    Mocht je dit Koh Chang bedoelen, veel plezier op “mijn eiland”, ik heb na mijn eerste bezoek vorig jaar de stap genomen en me in dit paradijs gevestigd.

    Groetjes,

    Ger Meuleman

    Meuleman Inc. Co. Ltd.

    Bar D1

    19/8/6 Moo 4 unit D1, V.J. Plaza, Chaichet, Klong Prao area, Koh Chang, 23170, Trat, Thailand

  • scheveningen

    moet zeggen het is nog een gezellig bar ook ben verleden jaar geweest maar dat zegt niks over koh chang moet zeggen er is zat te doen en als je rust wilt hebben dan kan je die ook makelijk vinden