Moonflower Bungalows Koh-Phangan

  • Angela

    Wij willen van de zomer naar Koh Phangan en dan naar Moon Flower Bungalows. Maar waarschijnlijk zijn ze er mee gestopt. Helaas! Weet iemand hier iets van?

    Groetjes Angela

  • birdie

    die zijn waarschijnlijk weg , want op hun site zijn ze niet meer te bereiken .

  • Angela

    Hoi Birdie, dat had ik begrepen, kan iemand ons misschien in kontakt brengen met de eigenaren.birdie schreef:

    >

    > die zijn waarschijnlijk weg , want op hun site zijn ze niet

    > meer te bereiken .

  • ceep

    Da's dan snel gegaan, ik heb er eind december nog een weekje gezeten en toen waren ze net open. Je kan proberen via het backpackerscentre in hat rin info te krijgen, ik heb thuis nog een boekje van phanang liggen, moet ik even opzoeken. Maar als je 200 meter vanaf moonflower naar het noorden loop heb je prachtige wit/blauwe bungalows, waarvan vier op het strand die 3/4 keer groter zijn dan die bij moonflower voor nagenoeg dezelfde prijs.

  • Angela

    Hoi Ceep

    Dat zou super zijn als je het adres of naam van dat andere resort heb.

    Dan kan ik daar wel verder mee gaan zoeken. Of misschien hebben ze wel een email adres ofzo. Alvast bedankt. Groetjes Angela

  • ceep

    www.backpackersthailand.com doen veel boekingen op het eiland, toendertijd ook voor moonflower. Als er bij moonflower een band speelde kwamen de eigenaren van backpackerscentre ook altijd meezingen met de spelende band. Zij moeten zeker weten wat er met moonflower gebeurt is. Naam van de andere bungelows ben ik even kwijt maar daar kom ik nog wel op.

  • ceep

    Naam bungalows is Bang Namken, strand van ban tai. Telefoon 08-9030-2409.

    Have fun.

  • moonflowerbungalows staff

    hallo allemaal

    we hebben een ruwe tijd gehad hier op koh pha ngan

    maar we zijn niet gestopt!!

    door omstandigheden is onze site “moonflowerbungalows.com” gecrashed

    maar we zijn weer online via www.moonflowerbungalowsresort.com

    we zien iedereen met veel plezier tegemoet

    groetjes van Moonflowerbungalows

    Maarten Hans en Marianne

  • moonflowebungalows

    hallo we zijn er nog steeds aleen is onze site moonflowerbungalows.com

    van het net af

    \nu is er www.moonflowerbungalowsresort.com

    met vriedelijke groet

    Moonflower staff

    Maarten Hans en Marianne