2 weken naar krabi provincie /tips ?

• jeroen

Hallo ! In maart gaan we 2 weken naar thailand, we nemen het vliegtuig naar krabi, Weet iemand leuke tips , we willen naar mooie eilanden en op elk eiland zo'n 5 dagen blijven . Is Ko phi phi echt het mooiste eiland of Ko Lantha ?Het is er wel erg druk en duur begreep ik op phiphi ? En Pgahn nah baai is dat een bezoek waard ? We willen ook nog een mooi nat park(Jungle ) bezoeken. Hoop dat iemand wat bruikbare tip heeft voor ons.

groetjes,

Jeroen

• sanukie

hoi jeroen,

Krabi is een ontzettend mooi gebied, ik zou zeker een boot tochtje boeken naar de "zee grotten waar je met een kano in vaart. (omgeving pgan gnah)

krabi relay east is ook een heel leuk strand, daar kun je ook naar een verborgen lagoon klimmen.

phi phi eiland is wel drukker geworden, wij zijn er 2 keer geweest, en tussen de eerste keer (8jaar geleden) en de tweede keer (4 jaar gelden) zat een erg groot verschil. maar als je het niks vind ben je toch zo weer weg? (ik neem aan dat je op eigen houtje gaat?

toch vonden wij het toen nog steeds leuk, veel toeristen komen met een dagtocht dus sávonds is het wel wat rustiger.

het is inderdaad duurder, ik heb geen idee wat er na de tsunami gebouwd is daar, maar door te googlen kom je al het een én ander te weten over de prijzen..

khao sok ligt een beetje in de buurt van pang gna/ krabi, daar kun je jungle trekkings doen.

heb ik zelf nog niet gedaan, maar hoor er leuke verhalen over.

hoe dan ook, thailand is super leuk en zeer verslavend! wij gaan dit jaar dan ook voor de derde keer!

veel plzier!

• jeroen

Dank je wel voor de tips !! Fijne vakantie