Ko Lanta-Lanta Festival

• Anna

Hallo,

Wij zijn van plan om in maart naar Ko Lanta te gaan. Nu heb ik gehoord dat er in maart ook het Lanta-festival is, weet iemand wanneer dat zal zijn en wat dit precies is?

Groet

Anna

• joyceed

Hallo Anna,

Ik heb er nog niks over gehoord,maar zal even rond vragen wanneer precies dit jaar.

Andere jaren was het rond 13 maart,maar als ik de datums precies weet zal ik het je laten weten.

Groetjes Joyce

• Anna

Hoi Joyce,

Dank je wel voor je reactie, ik lees het wel als je meer weet en kom hoe dan ook naar Ko Lanta!

Groetjes Anna

• joyceed

Sorry Anna,maar nog steeds geen nieuws over het laanta-lanta festival,ze zijn erg laat dit jaar

• anna

Hallo Joyce,

Inmiddels zijn we net weer terug uit Thailand, we zijn ongeveer een week op Ko Lanta geweest en hebben een geweldige tijd gehad! Wat een mooi eiland! Wij hebben ook niets gehoord over het festival, maar niet het gevoel iets gemist te hebben, want we hebben van elke minuut genoten! Dank je wel voor je reactie, groet, Anna

• joyceed

Hallo Anna,

Ben blij dat je het leuk hebt gehad op Lanta,maar ben er nu eindelijk achter waarom er dit jaar geen lanta laanta festival was.

Nl.de zus v/d koning is overleden en dan mag er voor een bepaalde tijd geen festiviteiten georganiseerd worden uit respect voor de koninlijke familie.

Groetjes Joyce

• Anna

Dank je wel voor je berichtje, fijn dat nu duidelijk is waar het Lanta-festival was gebleven…

groetjes