ik weet het niet meer..

• Miek

Wij vertrekken over drie weekjes naar thailand en willen (als zovelen) de laatste week van onze reis op en mooi plekje aan het strand eindigen. Maar nou zie ik door de bomen het bos niet meer.,,,

We houden van idylisch hutje aan strand maar zijn ook sportief en willen graag wat doen in de omgeving (duiken, rondrijden). Niet te toeristisch, maar wel dat je ergens leuk een hapje kunt eten. We zitten daar dus half april. Heeft iemand tips?

gr Miek

• birdie

als je naar koh samui gaat heb je een perfecte uitvalsbasis voor je activiteiten .je kan duiktripjes maken naar koh tao of koh phangan , om rond te rijden is koh samui zelf ideaal . ik huur me daar altijd een motor .veel plezier

• miek

Zat eigenlijk een beetje te denken aan Ko Chang. Leek me wel een eiland waar veel te doen is en waar je ook de rust op kunt zoeken. Iemand ervaring?? (en een leuke hoteltip)

• Octopuss

Ik ben op veel eilanden geweest maar Koh Chang is mijn nummer 1.

Er is niet echt veel te doen zoals op Phuket of Koh Samui maar de natuur is er prachtig en de stranden ook. Het water is er altijd lekker warm.

Ik ga meestal naar White Sand Beach, het ‘drukste’ gedeelte van het eiland. De andere stranden zijn rustiger maar daar zijn weer minder winkeltjes/barretjes etc.