koh samet, afvalberg of paradijs

• alieke

Hallo allemaal,

Wij willen onze reis naar Azie beginnen met een weekje strand, niet te ver uit de buurt van Bangkok. We reizen met drie kleine kinderen. Ons plan is om een paar dagen bij te komen van de vlucht aan de kust en om de kinderen te laten wennen aan de temperatuur, het land e.d. Wij hebben gekozen voor koh samet vooral vanwege de korte reisafstand van het vliegveld naar het eiland. Op internet zien we de meest prachtige plaatjes (uiteraard :)), maar ik hoor ook af en toe dat het een enorme puinbak is, en niet de moeite waard om te bezoeken. Wat is jullie idee hierover? En heeft iemand een (wellicht beter) alternatief?

• rene

nee hoor prima te doen, weekend een stuk drukker door de thais, neem de speedboot dan sta je direkt voor je hotel en omzeil je ook de eilandtax. Aanraders www.samedvilla.com en silversand resort

• alieke

dank je wel voor je reaktie, Samed villa was idd wat wij uitgezocht hebben. Dit lijkt de enige te zijn die accomodatie voor 5 personen aanbiedt voor een normale prijs. De meeste zeggen meteen dat je dan maar 2 kamers moet boeken…. Ik ben benieuwd hoe dat daar ter plekke gaat, of het makkelijk is om met ons 5en 1 kamer te delen. Ik vind de kinderen nog te jong om apart te slapen.

• rene

Je hebt veel hotels met kamers met een tussendeur dan kan je zo de andere kamer in lopen. Nog een aanrader www.silversandvilla.com jomtien beach alleen geen bounty strand maar voor de kinderen een mooi zwembad, geschakelde kamers en in de omtrek veel te doen voor kinderen, waterpark,krokedillenpark, underwaterworld en nog meer parken, vanaf vliegveld met een private van voor 1800 bath binnen 1,5 uur.