het weer in juli/augustus

  • dirk

    Hoi,

    Wie kan mij vertellen hoe het weer is van half juli tot half augustus op Koh Samet en Koh Chang?

    Regent het elke dag of toch niet?

    En zijn dit korte buitjes?

    Of is het weer op Koh Samui en Koh Tao toch beter in deze periode?

  • dirk

    Hoi,

    Wie kan mij vertellen hoe het weer is van half juli tot half augustus op Koh Samet en Koh Chang?

    Regent het elke dag of toch niet?

    En zijn dit korte buitjes?

    Of is het weer op Koh Samui en Koh Tao toch beter in deze periode?

  • birdie

    In die periode zijn er af en toe hevige buien van een uurtje en is het daarna weer droog . Persoonlijk vind ik dat erg prettig weer .

  • leen

    Beste Dirk,

    Ik stel me dezelfde vraag. We willen in juli 09 vijftal dagen naar een strandje op Thailand. Aangezien we (na rondrit van tien dagen) vanuit Bangkok vertrekken, willen we eerder naar Hua Hin, Koh Samet of Koh Chang gaan. Maar Hua Hin lijkt me nogal toeristisch. En bij Koh Chang heb ik gelezen dat bepaalde excursies tussen mei en september niet doorgaan (ik vermoed dus omwille van de regen?). Koh Samet lijkt me erg mooi en niet te ver van Bangkok.

    Weet jij ondertussen al iets meer?

    Groetjes,

    Leen

  • Wim

    Ben op koh chang geweest de eerste week van Januari 2010 was het mooi weer maar je moet wel rekening houden met de prijzen die liggen er tamelijk hoog naar thaise begrippen

    Dit geld voor hotel,strandbungalow en eten op het strand betaal je al vlug 50 bath voor een cola terwijl dat op andere plaatsen in thailand 20 tot 25 bath is