weer in februari op Ko Phangan en Ko Tao

• Marijke

Ik ga van 14-1-2009 tot 14-2-2009 voor een maand naar Thailand. Ik denk erover om o.a. naar Ko Phangan en Ko Tao te gaan. Nu lees ik regelmatig dat in die tijd van het jaar het weer aan die kant van Thailand minder helder is dan aan de andere (West)kant van Thailand. Wie kan mij wat ervaringen geven??

• Steve

Hai Marijke,

Dit is onzin. Kom er al 8 jaar in die tijd op die eilanden (onder andere) en heb misschien 3 wolken gezien ;-). Ok, das misschien overdreven, maar het weer is echt prima, no worries.

Have fun!

Steve

• Ties & Shirley

Hoi Marijke,

Ook in Thailand is het weer een beetje in de war maar op dit moment is het op Koh Tao prachtig weer.

De monsoon (regentijd) is nu achter de rug en het zonnetje schijtn hier sinds een week weer lekker op ons neer.

februari zal alleen maar beter zijn lijkt me maar helaas heb je het weer nooit in de hand.

Ik woon nu zo'n 2 jaar op Koh Tao waar ik samen met mijn vriendin duikles geven.

Mocht je van plan zijn langs te komen, kom dan gezellig bij ons een in het nederlands duikcursus doen of als je die al hebt een fundive maken.

Kijk eens op onze nieuwe website www.duikeninthailand.info.

Mocht je nog verdere vragen hebben (duiken of geen duiken) dan beantwoorden we die graag.

Groetjes,

Ties & Shirley

• zoef

hoi ties en shirley,

september gaan we naar thailand.we twijfelen nog tussen koh samui of koh pangnan.ook willen we gaan duiken.we zijn op zoek naar een leuk eilandje met wat restaurantjes en terrasjes.wat ik tot nu toe gelezen heb over samui lijkt me dat te toeristisch/groot.Hoe zit het met duiken bij jullie??maak je 2 duiken in de ochtend of verdeeld over de dag?en zit de transfer er ook bij??

voor ik te veel vragen ga stellen zal ik eerst eens op jullie site gaan kijken.

groetjes zoef

• Ties & Shirley

Hoi Zoef,

Zoals je misschien al gezien hebt zijn wij gevestigd op Koh Tao.

Koh Tao is een prachtig eiland waar je een goede mix hebt tussen rustige strandjes met hangmatten en uitgaansgelegenheden en restaurantjes etc.

Koh Samui is ook prachtig maar wel erg ontwikkeld en toeristisch. Het is wel leuk als je bijvoorbeeld lekker wilt winkelen maar ook mooie stranden zoekt,

Koh Pangan is een heel mooi eiland en daar waan je je echt in een paradijs. Mooie rustige stranden etc,

Het duiken echter vind veelal plaats rond Koh Tao dus mocht je graag willen duiken en je zit op Samui of Pangan dan moet je vaak lang op een boot zitten om rond Koh Tao te gaan duiken.

Onze website word binnekort geupdate want we gaan nu ook voor reeds gebrevetteerde duikers trips organiseren om te ‘'fundiven’' op de mooiste stekken rodn Koh Tao en tevens op Sail Rock en meerdaagse trips naar het Ang Tong Marine Park.

zijn jullie al gebreveteerd?

Welke transfer bedoel je precies?

Mail mij anders even op tiesness@gmail.com

Groetjes,

Ties

• zoef

hoi ties en shirley,we hebben beiden advanced.is het echt zolang varen van panghnan naar de divesites??met transfer bedoelde ik vanaf onze accomedatie naar de boot/duikcentrum en weer terug.

we willen 4 a 5 dagen duiken,2 duiken per dag.

organiseren julllie ook duikdagen incl overnachtingen??

groetjes zoef

• zoef

sorry,van die meerdaagse duiktrips had ik over het hoofd gezien!!!

• Ties & Shirley

Indien jullie ver van de duikschool wonen kunnen jullie opgehaald en afgezet worden bij jullie resort maar dat ligt aan de duikschool waar we jullie gaan onderbrengen.

Indien je naar Koh Tao komt dan kan je op verschillende delen van het eiland gaan zitten. Sairee Beach bijvoorbeeld is het grootste strand waar ook de meeste uitgaansgelegenheden en restaurantjes zitten. Chalok Baan Kao is een wat rustiger strand in het zuiden van het eiland.

Wij werken samen met diverse duikscholen om de ‘'fundivers’' het beste te kunnen bieden. In beide baaien zijn duikscholen waar we onze duikers onder brengen.

Groetjes,

Ties