Oud en Nieuw

• Karlijn

Hallo Allemaal,

Zoals de titel al zegt: ik wil graag wat weten over Oud en Nieuw vieren op een Thais eiland. Het duurt nog even, want het gaat niet over de komende jaarwisseling, maar die van 2009-2010.

1. Welk eiland raden jullie aan? (wij dachten aan Koh Phagnan)

2. Hoe lang van te voren moet je een accomodatie boeken? Volgens mij is het dan namelijk ook Full Moon.

3. Iemand goede ervaringen met accomodaties daar in de buurt?

Tips en ideeen zijn meer dan welkom!

Bedankt!

Groet Karlijn

• birdie

Zorg dat je ruim van te voren een ticket hebt geboekt anders wordt het erg duur , het is dan namelijk hoogseizoen . het zelfde geld voor het boeken van accomodatie in die periode .Full Moon is altijd al erg druk , als het in de periode rond nieuwjaar valt dan hou je hart maar vast .Ik zou dus minimaal 4 maanden van te voren de accomodatie regelen . En je ticket een half jaar van te voren bestellen .Kijk op internet voor accomodatie op Long Beach , het is erg mooi daar.

• Steve

Sorry Birdie, maar ik weet niet waar je het over hebt….4 maanden van te voren accomodatie regelen……….

Karlijn, ik weet niet wat voor type je bent, maar neem van mij aan dat je altijd accomodatie vind. Als je het niet erg vindt om een beetje rond te zoeken en hier een paar uur voor uit trekt, heb je altijd bingo.

Nieuwjaar / Full Moon is natuurlijk wel een drukke tijd, ik zou er dan ook nog even over nadenken of je wel naar de Full Moon wilt…heel veel lamme engelsen, israelis en thaien. Het is overal leuk met Nieuwjaar, als je een leuk backpackers resort zoekt aan het strand zal daar ook een heel leuk feest zijn, intiemer en met leuke mensen.

Iig alvast Happy New Year!

Ciaoo, Steve

• dreuning

ga eens zelf op pad

tip: koop een ticket