welke eilanden in juli

  • Gerjo

    Hallo,

    Wij willen in juli 3 weken naar Thailand. Eerst even bijkomen op koh samet of koh chang. Daarna rondtrekken Kachanaburi en Chang Mai en omgeving en eindigen rond Koh Samui of Ko Tao. Maar….. ik lees heel tegenstrijdige berichten over het weer. M.n. in Koh Chang en Koh Samet zou veel regen vallen in deze tijd?

    Weet iemand hier meer van?

    En hoe zit het m.b.t. het weer voor Koh Samui, Koh Cha ang en Ko Tao ? En wat is het leukste eiland als je overdag strand en uitstapjes wilt combineren maar ook 's avonds lekker in een restaurantje en op het terrasje wilt zitten?

    Alvast bedankt voor je reactie.

    Met vriendelijke groeten,

    Gerjo

  • Kees

    Hallo,

    Ik ben begin augustus op Koh Chang geweest en daarna op Koh Samet, we hebben er zo,n keer of 4 regen gehad maar dat viel s,nachts. Als eiland kan ik je Koh Chang van harte aanbevelen, daar is het nog echt autentiek en onbedorven in tegenstelling tot Koh Samet. Het noorden van Koh Chang is drukker dan het zuiden, maar wil je het beiden ervaren ga dan ergens in het midden zitten en huur een brommer het hele eiland is in een halve dag te berijden. De beste vergelijking met Koh Samet is Torremolinos maar dan 3 x erger.

  • Gerjo

    Beste Kees,

    Bedankt voor je reactie. Het bericht stond er al langere tijd op zonder reactie.

    We hebben inmiddels een rondreis geregeld en eindigen 4 dagen op Ko Phangan en 4 dagen op Ko Tao.