leuk strandverblijf op Koh Samet

  • mira

    Hallo,

    Wie kan ons (twee volwassenen, dochter van 11 en dochter van 16) een leuke bungalow/hotelletje aanraden? Geen vijfsterren-toestanden aub , maar wel authentiek en toch netjes en liefst zicht op strand om zo het echte “bounty” ;-)-strandgevoel mee te maken? Welke kant van het eiland is meest aan te raden? We gaan ernaar toe in juli 09.Thanks!

    Mira

  • jaakroejaakhen

    Probeer het eens op onderstaande url:

    Hotels op koh samet

    >

    > Hallo,

    > Wie kan ons (twee volwassenen, dochter van 11 en dochter van

    > 16) een leuke bungalow/hotelletje aanraden? Geen

    > vijfsterren-toestanden aub , maar wel authentiek en toch

    > netjes en liefst zicht op strand om zo het echte “bounty”

    > ;-)-strandgevoel mee te maken? Welke kant van het eiland is

    > meest aan te raden? We gaan ernaar toe in juli 09.Thanks!

    > Mira

  • Kees

    Hallo,

    Als je er een lekker bounty gevoel wilt hebben kan ik je aanraden om er helemaal niet naar toe te gaan. Ik kreeg dit eiland als tip van een collega die alleen nog maar dit eiland had bezocht en hij was er helemaal weg van, ik ben toen eerst 2 weken naar Koh Chang geweest en als afsluiter naar Koh Samet, wat een afgang was dat, dan is Torremolinos nog autentieker. Alles is er minstens 2x zo duur, en van vriendelijkheid is ook niets te merken, tijdens een wandeling op het eiland wordt je constant van je sokken gereden door een van die vele lawaaierige brommers.

    Nee, als je het echte bountygevoel wilt ervaren kan ik je van harte Koh Chang aanraden.