Ko phi phi of ko Hai

  • bestmayo

    Ik wil graag 1 a 2 nachten op echt een mooi eilandje zitten waar je ook direct vanaf t strand kan snorkelen. ( dus niet alleen met een bootje naar een snorkelplek)

    Ko phi phi is natuurlijk wat toeristischer maar dan zouden we naar het noorden gaan ( bij pp erawan palm resort)…we hebben dan ook geen behoefte aan de bars…voor die 1e nacht.

    Ko hai kan ik weinig over vinden; maar lijkt me nog mooier en rustiger te zijn? Iemand ervaringen? En welk resort daar?

    We zijn eerst op Ko lanta dus vandaar uit willen we naar 1 van de 2 eilandjes gaan..ik geloof dat dat geen probleem.

  • brian

    ko phi phi vonden wij erg mooi.

    vanuit koh lanta hebben we een dagtripje gedaan naar koh kradan en dat is nog veel mooier! het is echt een bounty eiland, als je in het water staat zie je de vissen zo tussen je benen door zwemmen, je hebt amper een snorkel nodig.overnachten kan hier op 1 van de 2 of 3 hotels.deze stellen niet heel veel voor en hebben volgens mij ook amper stromend water, maar kosten dan ook maar een teintje per nacht.er is ook 1 hotel die wat luxer is en zelfs een zwembad heeft, die zal dus ook wel over een douche beschikken. barretjes of winkels zijn er niet, het is verder een onbewoond eiland.je kunt gewoon met de dagexcursie vanuit lanta meegaan en met de bemanning afspreken dat je de volgende dag pas weer mee terugvaart, dat is geen enkel probleem!

    ik heb er ook een paar foto's van, maar ik weet niet hoe je die hier kunt plaatsen..

  • bestmayo

    Thanks voor je reactie brian…dat eilandje ken ik nog niet. Maar ik begrijp dat je daar ook heel goed voor een dagtripje heen kan gaan vanuit ko lanta…dan hoeven er dus niet te overnachten..

    Ko phi phi kunnen we dan altijd nog wel een nachtje doen..