Koh Phangan met oud en nieuw

  • Karlijn

    Hallo allemaal!

    Wij vertrekken in oktober naar thailand om vervolgens door Azie te reizen. Nu willen we oud en nieuw graag vieren op Koh Phangan tijdens de full moon party. Nu is mijn vraag of ik van te voren een accomodatie met boeken? Zo ja, hoe lang van te voren? Iemand tips voor een leuke lokatie? Ik wil eigenlijk niet midden in het feestgedruis zitten, maar kun je midden in de nacht ( of 's ochtends heel vroeg als je klaar bent met feesten) nog makkelijk naar de andere kant van het eiland komen?

    Nog een andere vraag: moeten we de boot van te voren boeken? En terug? Ik neem aan dat het super druk gaat worden, en ik wil niet het risico lopen dat ik met oud en nieuw huilend op koh samui sta te zwaaien richting koh phangan omdat er geen plek maar was op de boot. (we zijn op dat moment met zijn vieren)

    Ik hoop dat jullie me iets wijzer kunnen maken!!

    Alvast bedankt!

    Groet Karlijn

  • maekong

    je kunt ook enkel voor het feest naar het eiland gaan e op een eiland in de buurt verblijven, is denk ik slimmer

    ton

  • froukje

    Beste Karlijn,

    ik ga ook naar Azië dezelfde tijd als dat jij er bent, ga jij alleen?? Ik ga alleen en ben ook aan het kijken waar ik O&N ga vieren, anders ga ik misschien door naar Australië om bij familie te zijn.

    Waarom vier je het in Koh Phangan??

    nog tips trouwens?? :D

    Groetjes Froukje

  • Birdie

    Full Moonparty wordt zwaar overschat . Ik vind er niks aan . Het is alleen maar geldklopperij . En op het eind zie je alleen nog maar zuipende en kotsende toeristen . Daar ga ik niet voor op reis . Geef mij maar een strandbarretje op Maenam Beach Koh Samui. Maar ja , ieder zijn smaak . Toch veel plezier gewenst