thailand via kuala lumpur, koh lipe?

  • silvie

    Beste mensen,

    4 december vlieg k naar kuala lumpur, wil graag door naar de thaise eilanden, wie weet een goede verbinding?

    heb vliegtickets naar phuket, krabi en bangkok gezien vanaf kuala lumpur.

    Het liefst ga ik meteen door naar een prettig eiland, geen phuket want te toeristisch en druk. Heeft iemand een iedee? Zou fijn zijn.

    Koh pangan vond ik leuk. Is Koh lipe misschien makkelijk bereikbaar va kuala lumpur? en is dat leuk/vergelijkbaar met koh pangan?

    Dank aan de mensen die reageren!

  • marijke

    Je kan met javascript:editor_tools_handle_smiley_select(%22(tu)%22)AirAsia een vluchtje (heel goedkoop) boeken naar Krabi in Thailand. Daar vandaan kan je eigenlijk alle kanten uit. Ik heb 2 jaar geleden de volgende route gedaan:

    Vanuit Krabi naar Rayley beach en AoNang, Krabi is leuk en goedkoop om te verblijven. Huur een brommer, en je komt overal. Daarna met de boot naar Ko Lanta, paar dagen gebleven erg relaxed niet supertoeristisch. Van Ko Lanta de boot (hele dag varen, erg leuk) naar KoLipe genomen. Paar dagen op Ko Lipe gebleven, zeer mooi en leuk. Vanaf KoLipe de speedboot naar Langkawi, ook daar weer een paar dagen. Heel mooi eiland, schitterende natuur fraaie stranden. Toen weer met Airasia (voor 2 tientjes) terug naar KL. In 3 weken tijd heb ik dit gedaan, was super.

  • sil

    Bedankt voor je reactie Marijke!

    Hoe was Koh Lipe, kan ik daar ook heen va Krabi?

  • Marijke

    Je kan vanaf Krabi over land met de bus en dan de boot nemen in zuid Thailand. Je kan ook met de boot , een hele dag varen maar wel een erg leuke boottocht. Geduld hebben en genieten van de mooie omgeving en het zalige weer maar!

  • Erna

    Hoe zit het met de accomodatie op Koh Lipe, zijn er ook budget adressen, zo ja dan hoor ik het graag