binnenlandse vluchten

  • maruca

    Op 1 februari kom ik 's ochtends vroeg aan in Bangkok en misschien wil ik wel meteen een binnenlandse vlucht nemen (nog niet zeker waar naartoe) . Ik heb geen creditcard en dus heb ik een probleem. Kan ik op Suvarnabhumi Airport een ticket kopen en cash afrekenen? Weet iemand dat? Is daar een loket van Asia Air of een andere goedkope maatschappij? Of moet ik toch een nachtje in Bangkok slapen (ik heb al een kamer, zat bij de ticket) en bij een touristenkantoor een ticket kopen. Ik wil wel zo goedkoop mogelijk vliegen en Air Asia is heel billijk. Via 333Travel is een ticket achterlijk duur.

    Wie oh wie weet dit?

    Maruca

  • joyceed

    Je kan gewoon op de airport bij het airasiakantoor een ticket kopen,geen probleem en erg makkelijk,succes en veel plezier in Thailand

  • ron

    loop op het vliegveld naar de 4de etage en voila allemaal reis burootjes.sucses

  • maruca

    Dank jullie wel. Dit lijkt mij heel makkelijk.

  • tlharrie

    Boek altijd BP Air ( naar Roi Et )

    maar die vliegen niet overal naartoe

    kan je boeken via internet

  • Arie

    PB air(dus geen BP air) is al enkele maanden bankroet.De meeste verbindingen zijn overgenomen door Nokair.Gr,Arie

  • Bob

    Je kunt altijd en overal ter wereld bij (bijna) iedere luchtvaartmaatschappij een ticket kopen en contant afrekenen.