Ko Lanta

  • joyceed

    Hallo allemaal,

    Ik ben als het meezit weer dagelijks on-line,dus voor al je Ko Lanta vragen kan ik je misschien verder op weg helpen.

    Ik woon en werk hier al zo'n 5 jaar op dit heerlijke eilandje,vandaar.

    Groetjes en misschien tot ziens in Lanta

  • Ingrid

    Van dit aanbod ga ik gelijk maar gebruik maken.

    Wij zijn in november een weekje op Koh Lanta met onze dochter van 3 jaar.

    Kun jij aangeven wat wellicht leuke activiteiten en excursies zijn voor ons drieen? En ken jij goede bureautjes of aanbieders die dit soort dingen regelen?

  • joyceed

    Olifant rijden,naar de apenschool dat is met een 3 jarige absoluut fantastisch.

    Ook een longtail tour is prima te doen met een 3 jarige www.lantalongtail.com

    En er zijn overal op het eiland bureautjes die dit soort dingen regelen,en ook via veel resorts zijn er excursies te boeken.

    En met een 3 jarige is Klong Dao beach misschien wel een goede om te verblijven,want de zee blijft daar behoorlijk lang ondiep en dat is bij de andere stranden niet zo het geval

  • Ingrid

    Dat zijn precies de dingen die ik bedoel. Bedankt.

    Klong Dao zitten we ook, dus dat is ook mooi.

    Ik zoek je weer op als ik nog wat vragen heb.

  • joyceed

    Altijd welkom Ingrid,

    En als je een x geen zin in thais eten hebt,kun je bij ons terecht voor een lekkere westerse keuken en tapas RED SNAPPER

  • Ingrid

    Die ga ik onthouden. Met een kleine zou dat nog wel eens goed uit kunnen komen, haha.

  • Sytske

    He hallo,

    Ik vroeg mij af of het voor buitenlanders ook werk is op Koh Lanta, ik wil er namelijk voor langere tijd verblijven maar wil ook graag wat nuttigs doen.

    Ik hoop van je te horen,

    Groetjes,

    Sytske

  • joyceed

    Werken voor een duikschool is een optie,en als je managmentervaring hebt evt in de luxe resorts

  • Kees

    Hallo,

    In juni zijn wij van plan om naar Koh Lanta te komen, zelf zat ik te denken aan een resort halverwege het eiland aan het Klong nin beach, maar ik had ergens gelezen dat er stranden zijn met scherpe rotsen in het ondiepe gedeelte in zee, is dat daar ook zo?

    Hoe is het weer in juni?

  • saarttje

    Hoi Joyce,

    Volgende week vertrek ik richting Thailand voor 3 weken vakantie. Heb nog niet echt een plan maar Ko Lanta lijkt me erg leuk. Regent het veel begin Sept? Alvast bedankt.

    Groetjes Saar